• Akupunktur

Akupunktur ile beyindeki pozitif ruh hali sağlayan ve ağrıya karşı etkili maddelerin salınımını keşfedin.
  • Biorezonans

Biorezonans terapileri sonrası vücudun nikotinle tanışık olma durumu ortadan kalkmaktadır.
  • Ozon Tedavisi

Ozon Tedavisi, bazı hastalıkların tedavi ve dezenfekte sürecinde de yaygın olarak bir asırdan beri kullanılmaktadır.

Hakkımda

08.02.1967 Ä°ZMÄ°R doÄŸumlu

1990 Anadolu Üniversitesi Tıp Fakültesi mezun oldu. MuÅŸ ta mecburi hizmetini tamamladı. Burada tanıştığı Rayber in(Alevi Dede si) ÅŸifa uygulamalarını inceledi. Geleneksel tıbba ilgisi baÅŸladı.

1992-2010: Köy Hizmetleri Kurum Hekimi olarak çalıştı. Tıbbi bitkiler üzerine yoÄŸunlaÅŸtı. Anadolu nun çeÅŸitli bölgelerinde sahada çalışan, ilg...

Tedaviler

İzmir'de Ozon tedavisi ile yeni bir hayata merhaba diyebilirsiniz. Yaşam süresinin daha kaliteli bir şekilde uzaması için ozon tedavisi!
İzmir'de alanında uzman Dr. Doğu Yıldırım'ın Akupunktur tedavisi ile zayıflama ve daha birçok hastalığın tedavisi mümkün.
İzmir'de modern tıp uygulaması olan Posturoloji tedavisi ile duruş bozukluğunuzu düzeltebilirs, daha kaliteli bir yaşam sürebilirsiniz.
İzmir'de kök hücre tedavisi ile cilt, kas ve tendon, eklemiçi, vücut boşlukları, her türlü yaralı ve hasarlı vücut bölgeleri tedavi edilebilir.
Normal bir dokuyla kıyaslandığında patolojik olan dokular daha düşük titreşimsel salınıma sahiptirler ve buna paralel olarak frekanslar esnekliklerini kaybetmişlerdir.Bu durum dış uyaranlara uyumu güçleştirir,uyumsuzluk da hastalık potansiyelini arttırır. Vega Select İzmir.
İzmir'de Vega Test yöntemiyle klinik testler ve laboratuvar bulguları ile saptanamayacak seviyedeki sağlık sorunlarınızı, ilaç uyumluluğunuzu ve biyolojik yaşınızı öğrenebilir, hayatınıza yön verebilirsiniz.
İzmir'de Biorezonans tedavisi uygulayan Dr. Doğu Yıldırım ile yapılan tedavi süreci sonrası vücudun nikotinle tanışık olma durumu ortadan kalkar. Hastanın sigara içme isteği ciddi bir biçimde azalmaktadır.

Aklınızda bir soru mu var?

Bizi Arayın: 0 232 465 11 19

Hasta Yorumları